English  |  فارسی
امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
بسته حوادث 24 ساعت گذشته؛ یکصد میلیون ریال مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری شد

بسته حوادث 24 ساعت گذشته؛

یکصد میلیون ریال مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری شد

فرمانده انتظامی ارزوئیه استان کرمان از جمع آوری حجم گسترده ای از مواد غذایی تاریخ گذشته به ارزش یکصد میلیون ریال در عملیات تیم تلفیقی اداره اماکن، اتاق اصناف و شبکه بهداشت شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، سرهنگ اکبر نجفی گفت: روز گذشته ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی ارزوئیه ، همراه نمایندگانی از اتاق اصناف و شبکه بهداشت به بازدید و سرکشی از واحد های صنفی رفتند که نتیجه این بازدید به پلمب پنج واحد صنفی متخلف و جمع آوری بیش از یکصد میلیون ریال مواد غذایی با تاریخ منقضی از سطح فروشگاه های این شهرستان منجر شد.
نجفی اضافه کرد: تمام مواد غذایی تاریخ گذشته برای سیر مراحل قانونی و معدوم سازی به ماموران شبکه بهداشت تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی ارزوئیه از شهروندان خواست تا هنگام خرید مواد غذایی مصرفی خود به لوگوی بهداشتی و تاریخ و قیمت درج شده روی اجناس توجه کنند و با گزارش تخلفات واحد های صنفی، مانع از به خطر افتادن سلامت غذایی خانواده ها شوند.

**
فرار راننده نیسان
فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر استان هرمزگان گفت: راننده خودروی نیسان که حامل محموله البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 360 میلیون ریال بود با دیدن پلیس فرار کرد.
سرهنگ سعیـد رافت افزود: ماموران واحد گشت کلانتری مرکزی شهرستان بندر خمیر، شب گذشته حین گشت زنی در روستای «لشتغان بالا» به یک دستگاه خودروی نیسان بدون پلاک، مشکوک و دستور توقف دادند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در مسیری طولانی عرصه را بر خود تنگ دید ، خودرو را رها کرد و در تاریکی شب متواری شد.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو، تعداد 2 هزار و 720 ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی به مارک های مختلف کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمیر، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 360 میلیون ریال عنوان و اظهار کرد: محموله قاچاق مکشوفـه جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندر خمیر منتقل شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

**
توقیف سه میلیارد ریال کولر گازی قاچاق
کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در عملیاتی ضربتی، یک محموله کولر گازی قاچاق را به ارزش سه میلیارد ریال کشف کردند.
سرهنگ کارآگاه ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی در پی کسب خبری مبنی بر تهیه، دپو و توزیع کولر گازی قاچاق توسط فردی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پس از تحقیق، بررسی و کسب اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: در در بازرسی از انبار یاد شده، 106 دستگاه کمپرسور ویژه کولر گازی، 110 دستگاه پنل کولر گازی، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین ظرف شویی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، هفت حلقه لوله مسی رابط کمپرسور و پنل بدون هرگونه اسناد و مدارک معتبر گمرکی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ خسروی گفت: یک تن در این خصوص شناسایی و دستگیر شد که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

**
کشف 23 هزارلیتر سوخت قاچاق
کامیون حامل 23 هزار لیتر نفت گار قاچاق با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان توقیف شد.
سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به طور مداوم بررسی و مقابله با این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی به یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق در زاهدان مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.
سرهنگ ملاشاهی خاطرنشان کرد: ماموران پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن، مقدار 23 هزار لیتر نفت گاز قاچاق را کشف و یک متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

**
توقیف محموله 2 میلیارد و 200 میلیون ریالی لوازم تزئینی قاچاق
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف محموله قاچاق لوازم تزئینی و دکوری قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در ساوه خبر داد.
سرهنگ یوسف سپهوند گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساوه، روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای اصلی این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی اضافه کرد: کامیون، طی عملیاتی متوقف و پس از بازرسی از آن 630 کارتن لوازم دکوری قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به این که محموله توقیفی از یکی از شهرهای غربی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا، 2 متهم، دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

**
اعتراف به 29 فقره کیف قاپی در شهرستان شهریار
متهم سابقه داری که مرتکب 29 فقره کیف قاپی در سطح شهرستان شهریار شده بود توسط ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شد.
سرهنگ منصور خدادادی رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران، گفت: در پی دریافت خبرهای متعدد در خصوص کیف قاپی در شهرستان شهریار، تیم عملیاتی از کارآگاهان پلیس مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مال باختگان موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار شدند که
متهم سابقه دار در نهایت پس از شناسایی شدن مخفیگاهش در یکی از باغ های شهریار، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و 2 عدد سکه پارسیان کشف شد.
سرهنگ خدادادی با اشاره به انتقال سارق به اداره پلیس، گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به 29 فقره کیف قاپی، هفت فقره سرقت به عنف و یک فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان شهریار اعتراف کرد و به دادسرا معرفی شد.
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان این که اموال مسروقه به تمام مال باختگان تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: سارق روانه زندان شد.

**
دستگیری سارق داخل خودرو با 21فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو با 21 فقره سرقت خبر داد.
سرگرد محمد نعمتی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان اسکو،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که ماموران کلانتری11 سهند با انجام اقدامات پلیسی، سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به 21 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

**
کشف سرقت اینترنتی 110میلیون ریالی
رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری متهم به برداشت غیر مجاز و سرقت اینترنتی به ارزش 110 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ حسن محمدنژاد گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایت مبنی براینکه از طریق پیامک متوجه شده است، فردی ناشناس در چندین مرحله به صورت اینترنتی از حساب بانکی اش، 110 میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان و کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس فتای مازندران اضافه کرد: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی موفق شدند، متهم به سرقت اینترنتی را که با اقدامات مجرمانه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی کرده بود ، شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ محمدنژاد، افزود: متهم در تحقیقات و بازجوئی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف کرد که شاکی از بستگانش و از کسبه بازار است و او نیز با سوء استفاده از اعتماد وی، پس از چندین مرحله خرید شارژ از شماره کارت و رمز دوم حسابش در اقدامی غیرقانونی و در فرصتی مناسب به حساب بانکی اش دستبرد زده است.
متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

**
مراقب لینک های آلوده در پیامک های تبلیغاتی باشید
رئیس پلیس فتا ایلام در خصوص ارسال لینک های آلوده پیامکی هشدار داد.
سرگرد علی عباسی کسانی گفت: امروزه سازمان ها و شرکت های مختلف برای معرفی محصولات خود تبلیغات گسترده ای در فضای سایبری به راه انداخته اند و روزبه روز بر تعداد روش های ارسال تبلیغات و جذب مشتریان افزوده می شود.
وی افزود: افرادی وجود دارند که با استفاده از شگرد های جدید سعی در سرقت اطلاعات کاربران دارند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام تصریح کرد:این افراد ابتدا با تبلیغات جعلی گسترده و ارسال لینک های آلوده از طریق پیامک و شبکه های اجتماعی تحت عناوین «با کلیک بر روی لینک مورد نظر نرم افزار ما را دانلود و از خدمات آن بهره مند شوید» اقدام به نصب بدافزار روی سیستم قربانی می کنند.
عباسی کسانی یادآور شد: پس از نصب بدافزارها توسط کاربر، فرد هکر می تواند با استفاده از اطلاعات سرقت شده حساب بانکی قربانی ها را خالی و یا در مواردی نسبت به اخاذی اقدام کنند.
این مقام انتظامی با توصیه به شهروندان و کاربران فضای سایبر افزود: هرگز به پیامک های ناشناس و تبلیغاتی اعتماد نکنند و هنگام نصب نرم افزار مختلف روی گوشی خود، حتما آنتی ویروس خود را به روز کنند.

**
دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کمتر از 24 ساعت
رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری فردی خبرداد که اقدام به اخاذی از طریق بدست آوردن اطلاعات و تصاویر شخصی کرده بود.
سرگرد جواد شعبانپور اظهار کرد: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان مبنی بر شکایت فردی مبنی بر اینکه فردی با استفاده از اطلاعات و تصاویر شخصی اقدام به اخاذی از شاکیه کرده بود مراتب طی تشکیل پرونده ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم، اطلاعات و تصاویر شخصی شاکی را بدست آورده و با تهدید به انتشار آن در فضای مجازی اقدام به اخذ مبلغ 200 میلیون ریال و طلاجات از شاکی کرده بود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت متهم، شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس فرا خوانده شد.
سرگرد شعبانپور بیان کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم انتسابی خود اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

**
دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه اجتماعی بی تاک
رئیس پلیس فتای کیش از دستگیری فردی خبرداد که اقدام به هتک حیثیت احدی از شهروندان در شبکه اجتماعی بی تاک کرده بود.
سرهنگ دوم اباذر محرمی گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتای این فرماندهی و طرح شکایتی در خصوص استفاده فردی از عکس های او در شبکه اجتماعی بی تاک ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
رییس پلیس فتای کیش افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات سایبری هویت متهم مشخص شد که با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس، احضار شد و پس از مواجهه با مدارک مستدل پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.
محرمی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد با شاکیه ارتباط کاری داشته که پس از اختلاف مالی با متهم از ادامه کار با او صرفه نظر کرده و متهم در جهت انتقام از او اقدام به درج تصاویرش کرده است.
سرهنگ محرمی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

**
انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی جرم است
رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: برخی کاربران با تغییر چهره ی خود در فضای مجازی و جلب اعتماد افراد، اطلاعات و تصاویر خصوصی آنان را اخذ و در فضای مجازی انتشار می دهند که این عمل جرم است و محکومیت قضائی در پی خواهد داشت.
سرهنگ محسن محمودی افزود: برابر ماده 14 قانون جرائم رایانه ای، هر فردی به وسیله سیستم های رایانه ای، مخابراتی یا حامل های داده ، محتویات مستهجن را تولید، ارسال، منتشر، توزیع یا معامله کند یا به قصد ارسال یا انتشار یا تجارت تولید یا ذخیره یا نگهداری کند به حبس از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر 2 مجازات محکوم خواهد شد.
سرهنگ محمودی اظهار داشت: از تمام شهروندان تقاضا داریم تصاویر ، فیلم ، متن ها را در فضای مجازی بارگذاری و در معرض دید همگان قرار ندهند و هرگز به افرادی که ناشناس هستند یا اطمینان ندارند هیچگونه اطلاعات خصوصی خود را نفرستند که برخی کاربران غیر متعهد با تغییر چهره ی خود در فضای مجازی اقدام به جلب اعتماد افراد و سپس اقدام به اخذ اطلاعات خصوصی از آنان می کنند و این اطلاعات به دست آمده را انتشار می دهند که این عمل، جرم است و محکومیت قضائی در پی خواهد داشت.

**
2 کشته و 3 مجروح در برخورد اتوبوس ولوو با کامیون بنز
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برخورد اتوبوس با کامیون 2 کشته و 3 مجروح برجا گذاشت.
سرهنگ نادر رحمانی افزود: حوالی ساعت 15 شنبه در کیلومتر 60 محور پل راه‌آهن سعادت شهر در شمال استان فارس یک دستگاه اتوبوس ولوو با یک کامیون بنز برخورد کرد.
وی با اشاره به این که در پی این حادثه 2 تن کشته و 3 تن مجروح شدند تصریح کرد: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس ولوو بود.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در حادثه دیگری بر اثر برخورد 2 دستگاه سواری پراید با پیکان و کامیون بنز در کیلومتر یک محور قره چمن استان آذربایجان شرقی، پنج تن کشته و سه تن مجروح شدند.
رحمانی با بیان این که این حادثه حوالی ساعت 6 بامداد شنبه رخ داد خاطرنشان کرد: علت این حادثه تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز یکی از سواری‌های پراید بود.

 

تاریخ خبر: یکشنبه 1395,04,20 ، منبع: خبرگزاری ایرنا

مطالب دیگر
:: ۹ هزار و ۸۸۶ نفر حادثه شغلی در سال ۹۷/ رتبه‌ اول حوادث کار به کارگران ساختمانی با ۳۷.۸ و صنعتی‌ها با ۳۴.۳ درصد رسید
:: افزایش ۹۵ درصدی ورودی به مخازن سدهای استان تهران
:: شصت و سومین همایش معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور
:: رهایی توله پلنگ از چنگال سگ‌های گله
:: هنوز نفس می‌کشد
:: زمستان چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
:: تقویت سیستم ایمنی مبتلایانِ سرطان با مداخلات روانشناختی و معنویت درمانی
:: جزئیات حادثه آتش‌سوزی یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
:: آخرین اخبار از واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات
:: همايش سالانه بازرسان كار استان تهران با رويكرد محيط كار ايمن و صيانت از نيروي كار برگزار شد
آمار کل بازدید کننده ها : 2190731
بازدید کننده های امروز : 144
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت