English  |  فارسی
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
تصادف سرویس کارگران « شرکت کروز» 12 کارگر را مصدوم کرد

تصادف سرویس کارگران « شرکت کروز» 12 کارگر را مصدوم کرد

در پی وقوع حادثه تصادف سه خودرو مینی‌بوس حامل کارگران مجتمع تولیدی کروز با یک خودرو نیسان ویک دستگاه کامیون ۱۲ کارگر زن مصدوم شدند .

به گزارش ایلنا، این حادثه شب گذشته (17 مرداد) ساعت 23و 28 دقیقه زمانی رخ داد که کارگران این واحد، در محور شرق به غرب جاده قدیم کرج، قبل از ورودی تهرانسر که راهی کارخانه بودند با یک دستگاه خودرو نیسان ویک دستگاه کامیون برخورد می کنند.

یکی از کارگران شرکت کروز در گفتگو با ایلنا، مصدومان را 12 سرنشین سه  خودرو مینی بوس حامل کارگران شرکت کروز اعلام کرد که  شب گذشته پس از وقوع حادثه به نزدیک ترین مرکز درمانی  منطقه انتقال پیدا کرده اند.

در این رابطه سامانه خبری آتشنشانی تهران نیز از اعزام همزمان آتش نشانان ایستگاههای 16 و 59 به صورت همزمان به محل این حادثه خبر داد.

برپایه این اطلاعات حسن سیفی افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران، در این حادثه به علت نامشخصی پنج دستگاه خودرو شامل سه دستگاه مینی بوس سرویس کارکنان یکی از کارخانجات، یک دستگاه نیسان وانت و نیز یک دستگاه کامیون پشت سر هم با یکدیگر برخورد کردند.

وی اضافه کرد: بر اثر شدت تصادم تعداد 12 نفر که همگی زن بودند دچار آسیب دیدگی شدند که همه مجروحان قبل از رسیدن نیروهای امدادی از خودروها خارج شده بودند.

حسن سیفی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز تصادفات بعدی و قطع جریان برق خودروها، به دلیل نشت گازوییل در سطح جاده، اقدام به پاشیدن خاک بر روی جاده کردند.

این افسر آماده آتش نشانی علت بروز این تصادف را توسط پلیس راهور در دست بررسی ذکر کرد و گفت: با حضور اتوبوس اورژانس و دو دستگاه خودروی آمبولانس در محل حادثه، آتش نشانان همه مصدومان را جهت درمان سرپایی و هم چنین انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل دادند.

تاریخ خبر: دوشنبه 1395,05,18 ، منبع: خبرگزاری ایلنا

 

مطالب دیگر
:: ۹ هزار و ۸۸۶ نفر حادثه شغلی در سال ۹۷/ رتبه‌ اول حوادث کار به کارگران ساختمانی با ۳۷.۸ و صنعتی‌ها با ۳۴.۳ درصد رسید
:: افزایش ۹۵ درصدی ورودی به مخازن سدهای استان تهران
:: شصت و سومین همایش معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور
:: رهایی توله پلنگ از چنگال سگ‌های گله
:: هنوز نفس می‌کشد
:: زمستان چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
:: تقویت سیستم ایمنی مبتلایانِ سرطان با مداخلات روانشناختی و معنویت درمانی
:: جزئیات حادثه آتش‌سوزی یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
:: آخرین اخبار از واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات
:: همايش سالانه بازرسان كار استان تهران با رويكرد محيط كار ايمن و صيانت از نيروي كار برگزار شد
آمار کل بازدید کننده ها : 2177912
بازدید کننده های امروز : 116
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت