English  |  فارسی
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
اسامی فرآورده های غذایی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان غذا و دارو ، روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه‌ای، فرآورده های غذایی آﺑﻠﯿﻤﻮ با نام تجاری ﮔﻞ اﻓﺸﺎن، ﭘﻨﯿﺮ ﺳﻔﯿﺪ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺧﺎﻟﻖ ﭘﻨﺎه، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﺳﻮﭘﺮ ﻟﯿﻘﻮان دوﻟﺠﯿﻦ، ﻟﻮاﺷﮏ ﻣﺤﺼﻮل ﺗﻮﻟﯿﺪی ﭘﺮﻫﺎم ﺗﺮش با نام تجاری آی ﺗﺮش و ﻓﺮوش اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﻓﻬﻮه ﺳﺒﺰ Green coffee با نام تجاری Slim & health را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز معرفی کرد.
در این اطلاعیه همچنین محصولات ﺷﮑﺮ با نام تجاری ﺷﻬﺪﻧﯽ، ﭘﻨﯿﺮ ﻟﯿﻘﻮان با نام تجاری ﻟﯿﻘﻮان ، وﯾﻔﺮ ﺑﺎ ﻃﻌﻢ زﻧﺠﺒﯿﻞ با نام تجاری ﮐﺮﯾﻠﻮ CRILLOO، آﺑﻨﺒﺎت ژﻟﻪ ای ﻣﯿﻮه ای با نام تجاری ارس ﮐﯿﻮی، ﻋﺮق ﭼﻬﻞ ﮔﯿﺎه و 27 ﮐﺎﺳﻨﯽ با نام تجاری ﮔﻞ اﻧﺪام، قند ﺷﮑﺮ- ﺣﺒﻮﺑﺎت با نام تجاری ﺳﻮرن ، ﻧﻤﮏ ﯾﺪدار با نام تجاری واد، ﻋﺮق ﺑﻮﻣﺎدران ﻣﺤﺼﻮل ﺷﺮﮐﺖ اﺣﯿﺎی ﺳﻼﻣﺖ و ﮔﺰ 12 درﺻﺪ رژﯾﻤﯽ ﺑﺪون ﻗﻨﺪ گز 28درﺻﺪﻣﻐﺰ با نام تجاری شرنی به دلیل جعل مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.
بنا به این گزارش، در این اطلاعیه تاکید شده است که معرفی اسامی این فرآورده ها به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت گرفته است.
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند، خواست که مراتب را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ، اطلاع دهند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام لازم انجام شود.
بنا به این گزارش، شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ روابط عمومی سازمان غذا و دارو، جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

تاریخ خبر: شنبه، بیت و نهم مهرماه 96، منبع: ایرنا

مطالب دیگر
:: ۹ هزار و ۸۸۶ نفر حادثه شغلی در سال ۹۷/ رتبه‌ اول حوادث کار به کارگران ساختمانی با ۳۷.۸ و صنعتی‌ها با ۳۴.۳ درصد رسید
:: افزایش ۹۵ درصدی ورودی به مخازن سدهای استان تهران
:: شصت و سومین همایش معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور
:: رهایی توله پلنگ از چنگال سگ‌های گله
:: هنوز نفس می‌کشد
:: زمستان چه دمنوش‌هایی بخوریم؟
:: تقویت سیستم ایمنی مبتلایانِ سرطان با مداخلات روانشناختی و معنویت درمانی
:: جزئیات حادثه آتش‌سوزی یک واحد آموزشی در زاهدان‌ ‌
:: آخرین اخبار از واژگونی اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات
:: همايش سالانه بازرسان كار استان تهران با رويكرد محيط كار ايمن و صيانت از نيروي كار برگزار شد
آمار کل بازدید کننده ها : 2177869
بازدید کننده های امروز : 73
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت