English  |  فارسی
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دوره های آموزشی تخصصی زبان انگلیسی

شرکت دیباگستران صنعت (دپارتمان آموزش تخصصی زبان انگلیسی)
خدمات آموزش انگلیسی عمومی و تخصصی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها


یکی از نیازهای اساسی سازمان‌های دولتی یا خصوصی، ایجاد زمینه‌ای مناسب برای بالابردن سطح و گسترۀ عملکرد و دانش کارمندان است. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی برای تمامی سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و مراکز خصوصی یا دولتی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. با این حال، اغلب زمان کافی برای کارکنان وجود ندارد تا به کلاس مراجعه کنند و سطح دانش انگلیسی خود را بالا برند. مشکل دیگر حجم زیاد ترافیک است. هر شخص مجبور است که بخش قابل توجهی از زمان خود را برای رفت‌وآمد به کلاس صرف کند که علاوه بر خستگی، در میزان بازدهی و طبعاً نتیجه نهایی تأثیر مستقیم خواهد داشت. بهترین راهکار، استفاده از خدمات آموزشی به‌صورت درون سازمانی است که علاوه بر استفادۀ حداکثری از زمان، فواید بیشماری دارد.
مدیران بهتر از هرکسی می‌دانند که امکان استفاده از خدمات آموزش انگلیسی باکیفیت، آن هم درون محیط سازمان، می‌تواند فرصتی استثنایی محسوب شود.
شرکت دیباگستران صنعت، با دراختیارداشتن کادری مجرب، متخصص و تحصیل‌کرده درزمینۀ آموزش زبان انگلیسی و همچنین روش‌شناسی تدریس، راهکاری تضمین‌شده برای ارتقای سطح دانش انگلیسی کارمندان سازمان‌ها پیش روی کارفرمایان قرار می‌دهد. دپارتمان زبان تخصصی این شرکت می‌تواند راهکاری ساده و عملی برای سازمان‌های علاقه‌مند به رشد و پیشرفت ارائه دهد.

مدرسان دپارتمان زبان تخصصی
تحقیقات گسترده درزمینۀ آموزش زبان انگلیسی و مشکلاتی که زبان‌آموزان در یادگیری سریع این زبان بین‌المللی در ایران دارند، دپارتمان آموزش زبان در شرکت دیباگستران صنعت را بر آن داشت که آموزش هدفمند زبان انگلیسی را به شیوه‌ای متفاوت و ثمربخش در دستور کار قرار دهد.
بدین منظور تلاش شده است تا از کادر آموزشی و همچنین مدرسان تحصیل‌کرده و دارای مدارک عالی از دانشگاه‌های کشورهای انگلیسی‌زبان بهره گرفته شود. باور بر این است که مدرسان با دانش زبان انگلیسی واقعی و طبیعی، به دلیل آشنایی بیشتر با فرهنگ ارتباط بین‌المللی و روش تدریس بهتر و با توجه به زندگی درازمدت در کشورهای انگلیسی‌زبان، در آموزش این زبان اثربخش‌تر خواهند بود. مدرسان این دپارتمان فارغ‌التحصیلان رشتۀ آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان با رتبۀ بالا هستند و به دلیل بازدیدهای پیاپی از مراکز آموزش زبان آن کشورها در مدت تحصیلشان آمادگی دارند تا در سطح بسیار بالای تدریس شما عزیزان را یاری کنند.

اطلاعات مرتبط با روش تدریس
آموزش زبان انگلیسی در جهان از 3 جهت مورد توجه قرار می‌گیرد: انگلیسی به‌عنوان یک زبان خارجی، انگلیسی به‌عنوان زبان دوم و انگلیسی به‌عنوان زبان بومی.
تأکید بر آموزش به شیوۀ اول موجب ضعف زبان‌آموزان در مکالمات بین‌المللی است و سعی ما عمل به گزینه‌های دوم و سوم است. سعی این دپارتمان بر این است تا با به‌کارگیری استادان خبره و کارآزموده، منابع آموزشی مطابق با استانداردهای بین‌المللی در مراکز تدریس زبان انگلیسی در کشورهای انگلیسی‌زبان را در اختیار زبان‌آموزان قرار دهد. بررسی‌های به‌عمل‌آمده از نتایج آموزش این منابع بیانگر این است که فراگیران در مدتی کوتاه قادر به مکالمات بی‌نظیر در عرصۀ بین‌المللی خواهند بود. قابل ذکر است که هدف مدرسان این شرکت برطرف‌ساختن مشکلات زبان انگلیسی (با روش روان‌شناسی آموزشی شناخت، سریع و تیپ آموختن زبان‌آموزان) است. مدیریت آموزش دپارتمان زبان این شرکت، آقای دکتر اسماعیلی (دکترای آموزش زبان انگلیسی و مؤلف بیش از 14 عنوان کتاب کمک آموزشی در ارتباط با زبان انگلیسی) با درایت و تلاش بی‌دریغ سعی در تضمین یادگیری زبان را دارد. بدین منظور پس از انتخاب بسیار حساس مدرسان گروه، تمامی منابع آموزشی (اعم از کتاب‌ها و جزوه‌های بی‌نظیر و نایاب و همچنین بستۀ آموزشی شامل کتاب‌های آموزشی، واژه‌نامه، دفترهای یادداشت، زونکن آموزش، برگه‌های آموزشی، کیف،  USB و...)را در اختیار مجموعه قرار داده است و همچنین قابلیت تدریس مدرسان پس از سنجش و آزمون مشخص شده است.
به علاوه، باور منطقی بر این است که نظم و تلاش زبان‌آموز به همراه نظارت و تدریس دقیق مدرس و روان‌شناسی آموزشی او، کلاس را به‌سوی یادگیری تضمینی هدایت خواهد کرد. روند تدریس، به شیوه‌ای تحقیقاتی و به این ترتیب است که مدرس میزان فعالیت و درصد پیشرفت تک‌تک زبان‌آموزان را در کلاس ثبت می‌کند تا نقاط ضعف و قوت آنان مشخص شود. این سیستم نظارت دوستانه و کتبی، این امکان را فراهم می‌کند تا مدرس بتواند کنترل خوبی بر تدریس کلاس‌های بعدیِ همان دسته از زبان‌آموزان داشته باشد و قادر به تصحیح اشتباهات کلاس‌های قبل باشد.
پس از تدریس گروهی از اطلاعات زبانی، زبان‌آموزان مورد ارزشیابی قرار خواهند گرفت و از آنجایی که ارزشیابی آموزشی زبان انگلیسی این مجموعه بر چهار اصل (عملی‌بودن، قابل‌اطمینان‌بودن، بازخورد و اعتبار ارزیابی) استوار خواهد بود، احساس آرامش و اعتماد به نفس در زبان‌آموزان افزایش می‌یابد و انگیزۀ لازم را برای ادامۀ مسیر یادگیری کسب خواهند کرد.
تمامی نمره‌ها و تغییرات آموزشی تک‌تک زبان‌آموزان توسط مدرس در کلاس یادداشت و پس از ساعت کلاس در پروندۀ مخصوص زبان‌آموزان ثبت می‌شود تا در کلاس بعدی به زبان‌آموزان ارائه شود. این راهکار امکان ارزیابی را برای زبان‌آموزان فراهم خواهد کرد و کمک می‌کند تا نظر مدرسان را درخصوص تغییرات زبانی خود بدانند و برای بهبود آینده زبان انگلیسی خود راهکارهای لازم را از مدرس دریافت کنند.
تمامی آزمون‌های رسمی دوره‌ها با حساسیت بالا (همراه با اعمال چهار تکنیک ارزشیابیِ اشاره‌شده در بالا) توسط دپارتمان زبان طراحی می‌شوند و به‌صورت یک بانک اطلاعاتی در اختیار مدرس قرار می‌گیرند.

زبان انگلیسی در جلسات تجاری و مکالمات تلفنی
با توجه به اینکه در سازمان‌ها جلسات تجاری مختلفی برنامه‌ریزی می‌شود و یکی از نکات مهم در اعتبار رزومۀ مربوط به توانایی تجارت در سطح بین‌الملل، تسلط کافی به زبان انگلیسی است و زبان انگلیسی عامل پیشرفت و توسعۀ کار مدیران، بازرگانان و کارمندان شرکت‌های تجاری است، دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی دیباگستران صنعت دوره‌های تخصصی و کاربردی زبان انگلیسی درزمینۀ meeting، telephoning وemail  های اداری را به‌صورت تخصصی برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی تهیه دیده است. در این دوره‌ها از کتاب‌ها و جزوه‌های ارزشمند و روش تدریس محاوره‌ای تجارت استفاده خواهد شد تا زبان‌آموزان بتوانند به‌سرعت زبان انگلیسی تخصصی را فراگیرند. قابل ذکر است که با توافق رسمیِ صورت‌گرفته، مدرسان می‌توانند در جلسات رسمی سازمان حضور یابند و با ثبت نقاط ضعف و قوت زبان‌آموزان در کلاس‌ها به ترمیم نقاط ضعف آنان بپردازد. بدون شک این همکاری باعث پیشرفت روزافزون زبان انگلیسی زبان‌آموزان در جلسات تجاری و مکالمات تلفنی خواهد شد.

دوره‌های انگلیسی این مرکز برای شرکت یا سازمان شما مناسب است اگر:
-    به پیشرفت کارکنان خود اهمیت می‌دهید
-    یادگیری انگلیسی و تسلط به دانش زبان انگلیسی برای کارکنان سازمان شما مهم است
-    دانستن زبان انگلیسی توسط کارکنان را باعث ارتقای سطح کیفی و گسترۀ خدمات خود می‌دانید
-    کارکنان‌تان زمان کافی برای مطالعۀ انگلیسی ندارند
-    کیفیت آموزشی برایتان مهم است
-    می‌خواهید در محیط کار و دور از هیاهوی ترافیکی زبان را یاد بگیرید
-    کیفیت آموزشی مدرسان انگلیسی برایتان اهمیت دارد
-    محیط کلاسی آرام و جذاب را دوست دارید
-    دوست دارید کارکنان‌تان یادگیری انگلیسی را به‌صورت پیوسته و با بازدهی بالا ادامه دهند
-    مطالعۀ انگلیسی از طریق یک مؤسسۀ علمی و تخصصی را مهم می‌دانید
-    داشتن مدرک معتبر گذراندن دوره‌های آموزش انگلیسی توسط کارکنان‌تان را باعث افزایش انگیزه و همچنین علاقۀ ایشان به کار با سازمان خود می‌دانید.

 


 




 

آمار کل بازدید کننده ها : 2177830
بازدید کننده های امروز : 34
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد .
طراحی سایت